Kändisspaning (tyvärr utan smygbilder!)

Det är bara turister som letar kändisar i huvudstaden – särskilt sådana turister från typiska småstäder runt om i landet, som knappt har några kändisar att kika på i vanliga fall. Sant, eller fördom? Vad vet jag. Jag får nog lov att kalla mig turist i Stockholm nu, efter att ha bott från staden och i en småstad i närmare fyra år.

 

Det här känns lite som i mellanstadiet, men här kommer min lista över sedda kändisar under denna Stockholmsvisit.

 

  • Josefine Sundström

  • Tilde Fröling

  • Fredrik Virtanen

  • Elin Kling

  • Catja från Paradise Hotel (om hon gills?)

 

Det blev ett något kort inlägg. Men det tog längre tid att faktiskt komma fram till dessa fyra personer. Kändisspaning är faktiskt inte det lättaste, men ändå väldigt roligt. Håll dig kring Stureplan, där kan du tänkas se en och annan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0