Café Bel Mondo, Stockholm

 

Ett café som jag ofta besöker när jag kommer till Stockholm är Café Bel Mondo. Här brukar jag ta mig en frukost eller fika innan jag påbörjar en eventuell shoppingrunda. Perfekt start på dagen! Café Bel Mondo ligger i korsningen mellan Olof Palmes Gata och Drottninggatan. Det finns många sittplatser, både på entréplan, över- och undervåning. Med andra ord behöver man knappast vara rädd för att inte få en plats. Cafét passar även bra för dig som studerar - då de har speciellt utvalda platser på nedervåningen för dig som vill plugga.

 

Drottninggatan rakt fram mot Pub och Hötorgshållet, så kommer du att komma till Café Bel Mondo när du korsar Olof Palmes Gata.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0