Ny bloggdesign - det var på tiden!

Har suttit och ändrat till en lite snyggare bloggdesign. Bättre sent än aldrig, som man säger. Har tänkt ordna det länge, men sedan blir det att man prioriterar annat helt enkelt. Men nu är det gjort. Tryck på Uppdatera, F5 om ni inte ser den. Vad tycks? Betydligt mycket bättre än Blogg.se's egna designer i alla fall. Kan man så bör man väl göra en egen, kan tyckas.

Ska även dela in mina inlägg i kategorier. Håll till godo!

På tal om den nya headern/bloggdesignen så kanske jag ska berätta vilka platser som ni kan se på bilderna. Ifall att det är någon som inte ser det bara sådär direkt. Den längst till vänster är vår underbara huvudstad Stockholm, liksom den längst till vänster (på den ser vi ut mot nöjesfältet Gröna Lund) De två övriga bilderna är från Motala - stranden är Nordens största insjöbad Varamon som ligger här i just Motala. Varför jag valt dessa två platser är ganska självklart - jag bor i Motala, men åker till Stockholm titt som tätt - plus att det ju är huvudstaden i vårt vackra land.

//M

Kommentarer
Postat av: liindblaads

Jag bor i Laholm :P haha här finns inte så mkt att kolla på men lax odlingen är väl nog den stärsta turistattraktionen vi har ^^

2010-11-12 @ 13:22:19
URL: http://liindblaads.se
Postat av: ♥ L A I L A ♥

Vad händer ikväll då? Fredagsmys? =)



2010-11-12 @ 16:56:54
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0